FOTO'S! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy en Wesley Dijkman en Joosten - WaarBenJij.nu FOTO'S! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy en Wesley Dijkman en Joosten - WaarBenJij.nu

FOTO'S!

Door: Wez

Blijf op de hoogte en volg Wendy en Wesley

19 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Wendy en ik schopten onszelf beurtelings onder de billen toen we beseften dat jullie al een tijdje het gevoel moeten hebben dat we van de aardbodem verdwenen zijn. Maar dat het al zo'n beetje anderhalve maand geleden was, had ik niet durven denken.

Het is wel verbazend hoe snel de weken hier voorbij vliegen. Nog verbazender is dat we na zoveel weken Sydney nog steeds niet hebben verlaten. Niet dat we stil hebben gezeten hoor, het is alleen dat Sydney zoveel te bieden heeft, zo groot is en zoveel leuke mensen herbergt.

Op dit moment ben ik vooral druk bezig met het uploaden van de foto's. Het blijkt dat ik toch nog iets te veel n00b (onbekwaam) ben voor de site van Christopher, vandaar dat we het advies hebben gevolgd van medereizigers om BEBO te gebruiken (tis net zoiets als hyves, maar wij gebruiken onze site puur en alleen voor de foto-capaciteit).

Dus voor alle nieuwsgierigen, check out:

http://thawez.bebo.com

voor alle eerste foto's. het uploaden ervan gaat niet echt snel, maar er staan er al iets meer dan honderd op.

Momenteel hebben wendy en ik het gezellige gedeelde huis in Bondi verlaten, en reizen/slapen we al twee weken in het busje. We hebben wel veel kunnen ervaren van de gastvrijheid van mensen hier in Australie, zoals David (dankjewel tante Jet!), Mango en momenteel Jeff. Samen met zijn vriendin Shelly heeft hij een appartementje in het gezellige kleinschalige badplaatsje Cronulla Beach, waar we nu alweer een weekje aan het genieten zijn van de rust.

Morgen neem ik mijn agenda mee, zodat ik wat meer details kan delen met jullie. Voor nu ben ik nog wel even zoet met het uploaden van de ongeveer 1000 foto's...

  • 19 Oktober 2006 - 07:24

    Rob:

    HEEEUUUJJJ VETTT

  • 19 Oktober 2006 - 07:27

    Portia:

    Cool ga meteen kijken~!

  • 19 Oktober 2006 - 08:21

    MOS:

    HAKKENSCH

  • 19 Oktober 2006 - 10:37

    Mo:

    Ik ben benieuwd, ga meteen kijken. En voor het overige: vaker loggen, 'krengen'..!! ;-)) Veel plezier met het beach leven en laat snel weer wat horen! Groetjes, Monique

  • 19 Oktober 2006 - 11:04

    Nina:

    nou jongens, zo te zien hebben jullie het erg leuk en interessant, ziet er goed uit! Ik wil ook op reis nu! Nog heel veel plezier en succes met jullie reis!!

    Kus Nina

  • 19 Oktober 2006 - 12:11

    Jasper:

    buurman! hey ziet er fuckin goed uit! veel plezier verder! tot weet ik veel wanneer! greetz jasper

  • 19 Oktober 2006 - 17:19

    Florian:

    Hehehe, ik had jullie gewaarschuwd voor Sydney ;-)

    Leuk eindelijk een stapel foto's te zien, Keep on the good enjoyment !!

  • 19 Oktober 2006 - 18:23

    Maurits:

    ooi!!nog bedankt voor de tekeningen. Ik weet even niet meer of ik je al haf gesmst daarover. ik ga even wat fotos checken. goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben! keep on touring! XXX maurits

  • 21 Oktober 2006 - 22:05

    Sas:

    JOEPIE, foto's! Ben benieuwd. Leuk om eindelijk weer eens te horen hoe het met jullie is!!!
    Dikke kus XXXXX

  • 24 Oktober 2006 - 21:28

    Roos:

    now ben beniewd naar de rest van de wen en wes goes downunder reportage....ken ik een week wachten voor mijn compu weer wat doet met die upload!!;)xxx

  • 24 Oktober 2006 - 21:31

    Roos:

    sooow maar moet zeggen...tis de moeite waard!! ziet er echt kicke uit daarzo downunder
    enne wat me ook opviel!! jullie zien er ook goed uit!! have lots of more fun

  • 27 Oktober 2006 - 20:09

    Vall:

    vette foto's broeder!! miss u :(
    kus, je kleine zusje

  • 04 November 2006 - 07:40

    Jettie Joosten:

    Krijg ook weer zin om te reizen als ik jullie verslag lees. David was ook erg te spreken over jullie,leuk stel. Gaan julluie nog richting perth?Groetjes Jettie

  • 12 November 2006 - 21:49

    Wouter & Corine:

    Is er al weer wat te melden?

    Liefs
    Wouty en Corine

  • 08 December 2006 - 18:59

    Cor, Tea Jeroen En L:

    Hoi Australie gangers. Zo af en toe kijken we eens naar jullie, leuk dat dit zo kan. De feestdagen zitten er alweer aan te komen, dus prettige warme feestdagen. Wij hopen het in de kou te doen. Veel plezier nog en tot ooit.

  • 10 December 2006 - 19:13

    Duco:

    Hey meiden,

    Hoe is het ermee? Leven jullie nog? We horen niks meer van jullie joh. Geef ons ff een update!

    Hoor het wel!

    Groetjes,

    Duco

  • 11 December 2006 - 20:00

    Rob:

    de gaten worden steeeeds groter! nu al bijna 2 maanden geen bericht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy en Wesley

Wendy en Wesley vertrekken op 25 juli 2006 voor een jaar naar het beloofde land: Australië! Daar gaan we werken, geld verdienen en dat geld weer uitgeven aan het reizen naar de volgende plek! Ook een bezoekje aan Nieuw-Zeeland en Thailand of Indonesië staan op de planning. Beleef ons avontuur met ons mee!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 40441

Voorgaande reizen:

25 Juli 2006 - 25 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: