Het eerste Visum is aangevraagd! - Reisverslag uit , van Wendy en Wesley Dijkman en Joosten - WaarBenJij.nu Het eerste Visum is aangevraagd! - Reisverslag uit , van Wendy en Wesley Dijkman en Joosten - WaarBenJij.nu

Het eerste Visum is aangevraagd!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy en Wesley

17 Mei 2006 | ,

Nog even.. dan is het al 25 juli! Ik wilde toch graag van te voren beginnen met dit reislog, zodat iedereen op de hoogte is van alle voorbereidingen.

Het is nog een boel geregel en gedoe voordat we strax eindelijk onze rugtassen kunnen inpakken om op het vliegtuig te stappen. Een belangrijk regelding om sowieso het land in te mogen is de aanvraag van het "Working Holiday Visum". Daarmee mogen we Australië in en is het toegestaan daar gedurende 1 jaar te werken. Zo'n visum kun je maar 1 keer in je leven aanvragen.

Via de organisatie waarmee we reizen, Travel Active, zijn we gelukkig op de hoogte van alle dingen die we vooral niet moeten vergeten voordat we op reis gaan. Daarbij komt nog erg veel kijken en het is fijn dat we dankzij TA alles op een rijtje hebben!

De eerste stappen waren al gezet, de betalingen van de tickets zijn voor een groot deel al voldaan. Het weblog is nu ook aangemaakt.
En: Sinds gisteren heb ik de aanvraag van mijn visum rond! Die van Wesley zal snel volgen.

Alle voorbereidingen zorgen voor een beetje stress, maar vooral: grote reiskriebels! Nog maar 2 maandjes en 8 dagen...

• 17 Mei 2006 - 10:53

Anja:

YEEY!
    klapklapklap
    Ik ga jullie wel ontzettend missen, maar ben echt blij dat je visum er is! Nothing to stop ya now :P
    dikke kus an

• 17 Mei 2006 - 12:03

Eline:

Ben blij voor je schat. Het komt steeds dichterbij en ga je toch wel heel erg missen, maar jullie verdienen het!
    Kussen voor jullie beiden, Eline

• 17 Mei 2006 - 12:12

Monique:

Wat ontzettend leuk, én wat ontzettend spannend! Ben helemaal blij voor jullie, en wens jullie een geweldig gave reis toe!! :-)

• 22 Mei 2006 - 13:56

Hannah:

Yes, het lijkt echt te gaan gebeuren. Vet spannend!!Heel veel succes met de voorbereidingen. Tot zo in de keuken, kusje van Hannah

• 22 Mei 2006 - 15:36

Rianne:

Hey leukerds,
    Superleuk zo'n site! Echt super dat je/jullie droom na zo'n tijd echt gaat gebeuren! Geniet er nog even hier en dan op naar het grote avondtuur! kus Rianne

• 22 Mei 2006 - 15:37

Rianne:

Ehhh.. avontuur..

• 29 Mei 2006 - 20:28

Wouter & Corine:

Onwijs tof voor jullie! We zijn ontzettend benieuwd naar jullie avonturen en hopelijk komen we elkaar nog tegen in Aussie land ;)

Liefs
    Wouty en Corine

• 17 Juni 2006 - 19:51

Mark & Lucille:

See you Down Under in 2007!

x van ons!

• 10 Juli 2006 - 09:05

Charis:

Nog 15 daagjes! Spannend! Hoe gaat het met de voorbereidingen? :-)

• 11 Juli 2006 - 12:28

Wietsie:

hier een bericht voor mij ex collega... of is het nog collega.. weet het niet zo goed, officieel ben je volgens mij nog een collega..
    nou wil jullie heel veel plezier toe wensen, geniet van alles wat er komen gaat.. hou de site mooi bij is leuk voor de mensen die hier in het saaie nederland achter blijven.

xje