De kop is eraf! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wendy en Wesley Dijkman en Joosten - WaarBenJij.nu De kop is eraf! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Wendy en Wesley Dijkman en Joosten - WaarBenJij.nu

De kop is eraf!

Door: Wez&Wen

Blijf op de hoogte en volg Wendy en Wesley

26 Juli 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zooo, daar zitten we dan. In een piepklein kamertje met maar liefst vijf andere computers, wat het eerste soort van 'internetcafe' is wat we konden vinden. Bij jullie is het een uurtje of vier in de middag, hier is het tien uur 's avonds. Op dit moment zijn we nog wat wars van alle indrukken en, ondanks dat we acht uur geleden in het vliegtuig pas wakker zijn geworden, toch alweer behoorlijk moe...

Maar laten we beginnen bij de laatste twee weken. Naast een boel geregel, ingepak en op en neer gesjees, hebben velen van jullie nog de tijd gevonden om ons tussendoor nog waardige afscheidsmomenten te geven. Als klap op de vuurpijl was onze afscheidsborrel een geweldig succes; we hebben enorm van jullie genoten!! De foto's staan nog op Ivar's pc, maar zijn erg leuk geworden.

Ondanks dat de maandag door dit overweldigende feest wat moeizaam verliep, hebben we het toch voor elkaar gekregen om dinsdagochtend het huis redelijk af achter te laten. Na nog het een ander te hebben moeten afronden op de dinsdag, en nog een emotioneel laatste weerzien met familie en klein clubje vrienden (geheel onverwacht!), kwamen we volledig op onze eigen manier bijna te laat bij het vliegtuig. Een laatste sprint toen we al omgeroepen werden later zaten we er dan toch in. Voor Wez was dit een erg spannend moment omdat het zijn eerste keer vliegen was. Het kleine vliegtuigje deinde vrolijk op de wind, maar landde al na 35 minuten weer in Frankfurt.

Vervolgens volgde een vlucht die voor ons beiden een nieuwe ervaring was: Een gigantisch en erg luxe vliegtuig dat ons naar hier bracht. Compleet met lekkere maaltijden en een uitgebreide selectie aan films, op eigen TFT-schermpjes. We waren echter na de eerste maaltijd al om zeep.

Vanaf het vliegveld in Singapore werden we met een airco gekoeld busje naar ons best wel chique hotel gereden. De warmte buiten is tropisch, maar wat vochtiger dan in Nederland, dus minder benauwd. En we hebben hier echte palmbomen!!!

Na een Maleise maaltijd genuttigd te hebben met onze 3 medereizigers van Travel Active, zijn zij teruggekeerd naar het hotel en wij dit internet-tokootje ingegaan. Maar ook voor ons wordt het nu tijd om de hotelkamer weer van binnen te gaan bekijken, gevolgd door het zien van de binnenkant van onze oogleden. Morgenochtend is het weer vroeg dag, wanneer we opgehaald worden voor onze excursie door Singapore!

• 26 Juli 2006 - 14:30

Daan, Mars En Kev:

He fijn dat jullie goed zijn aangekomen!! Ik zal het doorgeven aan je vader Wes.. Veel plezier en veel liefs Daan, Mars en Kev

• 26 Juli 2006 - 14:30

Marc:

Toch mooi dat je een tussenstop hebt. Ik zat gisteravond de hele tijd tegen Tilly: Nu zitten ze in het vliegtuig. En vanochtend was het: Nu hebben ze nog zoveel vlieguren voor de boeg.

Goed om te zien dat Wes zijn eerste keer zonder kleerscheuren heeft doorstaan. Veel plezier bij de excursie morgen en nog een goeie reis verder!

Liefs,

Marc

• 26 Juli 2006 - 14:59

Te_laat:

haha, couldn't do it better myself!
    maar de eerste weddenschap is al binnen: jullie hebben t vliegtuig gehaald ;p

• 26 Juli 2006 - 17:48

Max:

Dat klinkt niet verkeerd allemaal! Veel succes & plezier daar en ik hoor weer van jullie, xx max

• 26 Juli 2006 - 18:15

Monique:

En ik me maar afvragen waar die foto's gebleven waren... ;-)
    Het was een geweldig leuk afscheidsfeestje, en jullie reis gaat nog veel leuker worden! Geniet ervan en van elkaar!
    Groetjes,
    Monique

• 26 Juli 2006 - 18:20

Roosje:

he luitjes!!goed dat jullie zo relaxed zijn aangekomen!! leuk om al die belevenissen te lezen...en dit is nog maar het begin!!

xxx

• 26 Juli 2006 - 20:22

Die Mama & Papa:

Het eerste stuk is gelukkig goed gegaan.
    We denken veel aan jullie.
    Geniet er van en liefs mama & papa.

• 26 Juli 2006 - 20:35

Elaine:

Leuk jongens, spannend vooral!!

Feestje was top! Ik heb het goed naar mijn zin gehad. Wanneer staan de foto's er??

Goede reis!

• 26 Juli 2006 - 20:46

Wouter & Corine:

We hebben veel aan jullie gedacht. Fijn om te horen dat jullie zo'n goede vlucht hebben gehad. Probeer zo snel mogelijk in het plaatselijke ritme te komen hè? Dus niet om 16.00 uur gaan slapen ;)
    We zijn benieuwd naar jullie volgende avonturen. Veel plezier morgen met de excursie!

Liefs en X
    Wouty en Corine

• 27 Juli 2006 - 06:14

Saskia:

HE allebei,
    goed om te zien dat jullie de 1e tusenstop goed hebben weten te bereiken. Geniet van Singapore en daarna van het hele jaar met mooi weer!!!!! Kijk uit naar het volgende bericht! XX

• 27 Juli 2006 - 07:42

Mariel:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!! Maak er een onvergetelijke reis van, ik zal alles volgen via de weblog...........

liefs

• 27 Juli 2006 - 20:56

Mam/Gerrit/Oma Joke/Valery/Stijn:

Wat fijn dat jullie het als goed ervaren hebben,het was een hele toer!!!!
    Voor wes was het een super ervaring als je nog nooit gevlogen hebt.Geniet ervan en neem optijd je rust.We denken erg vaak aan jullie.Heel veel liefs van ons allemaal.we mailen snel weer.XXXXXXXXXXXXX ma.

• 28 Juli 2006 - 11:28

Eva:

Jeetje wat gaat het dan ineens snel... Super jammer dat ik geen echt afscheid meer heb kunnen nemen, maar ik denk aan jullie en ga jullie verhalen op de weblog zeker volgen! Take care!!

Heel veel liefs (vanuit Griekenland), Eva xxx

• 28 Juli 2006 - 15:14

Portia:

Wouw!! Relaxed zo'n luxe vliegtuig! Succes met de jetlag! ;) Veel plezier! Ben benieuwd naar de volgende ervaringen!

XXX

• 28 Juli 2006 - 21:17

Je Mam En Gerrit:

Hoi Wes en Wen!!!
    Alles ok?
    We hebben je berichtje gehad en het thuis tel nr is:034 5575929.
    We hebben het bericht op de side gezien en het is erg leuk zo met jullie mee te kunnen kijken. Erg leuk is het we kijken elke dag even,kus en liefs van ons allemaal.

• 28 Juli 2006 - 22:17

Ward En Sas:

He schatten,

Fijn dat het allemaal goed is gekomen! Pas goed op elkaar en geniet van al het moois!

Dikke kus

xxxxxxxxxxxxxxx

• 29 Juli 2006 - 11:25

Pheebs:

Hey wen en wes,

fijn dat alles goed is gegaan en jullie lekker hebben kunnen bijslapen in het vliegtuig. Heel veel fun toegewenst! kussies pheebs en mike

• 29 Juli 2006 - 21:10

Lex:

Nou in ieder geval zijn jullie goed aangekomen, ik had eigenlijk wel verwacht dat de bagage rechtstreeks naar Australie zou gaan ;-)

Geniet ervan, ik hoop snel jullie volgende bericht te lezen!

Lex

• 31 Juli 2006 - 11:27

Hannah:

Hoi! Superleuk verhaaltje. Fijn dat jullie het leuk hebben. Ik heb jullie niet afscheid kunnen nemen, omdat ik zelf op vakantie was, maar bij deze: heel veel plezier!
    Kus van Hannah

• 01 Augustus 2006 - 11:40

Anja:

Hahaha, ik ben blij dat jullie DEZE KEER wel op tijd waren :P
    Owww, dat zijn echt relaxede vliegtuigen! Echt alle series van friends etc. op je eigen schermpie. Luxe heur.

Viel spass in Singapore!

• 31 Augustus 2006 - 18:40