Bereikbaar!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy en Wesley Dijkman en Joosten - WaarBenJij.nu Bereikbaar!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wendy en Wesley Dijkman en Joosten - WaarBenJij.nu

Bereikbaar!!!!

Door: Wez&Wen

Blijf op de hoogte en volg Wendy en Wesley

01 Augustus 2006 | Australië, Sydney

Even een kort berichtje tussendoor voordat we de boel hier weer gaan updaten (we zijn in ieder geval veilig in Sydney en hebben daar onderdak, eten, maar zijn tot nogtoe werkeloos en hebben nog geen kangaroo's en koala's gezien).

We hebben beiden een Australisch nummer (die van Wendy is anders dan we eerst aangaven) en dus zijn we eindelijk goed bereikbaar zoals het echte Ozzie backpackers betaamt:

Wen: 0061-405266013
Wez: 0061-424621052

Het netnummer van Ozz is daar al in verwerkt, dus je kunt ons rechtstreeks smsen! (Van velen van jullie moeten we de nummers nog overzetten in onze nieuwe telefoons, dus als je ons een sms verstuurt, zet er dan ff je naam bij!)
:-)

Voor drop, chocoladehagelslag en kerstkaarten hebben we ook een postadres (laat ons ff weten als je wat groots opstuurt, want de Australische postbodes zijn nogal lui; je kunt soms maanden op je pakketje wachten!)

Wendy Dijkman of Wesley Joosten
Member: 29361 of Member: 29360

C/O Work & Travel Company
Locked Bag A4015
SYDNEY SOUTH
NSW 1235
Australia

Zorg ervoor dat je onze voor- en achternaam onderstreept (en dat het voldoende gefrankeerd is)!
;-)

Catch u later, mates!

• 01 Augustus 2006 - 09:21

Annie:

Over zee duurt t een paar maanden, maar als je aangeeft dat het om airmail gaat, dan gaat t een stuk sneller. Gewoon heel groot op het pakketje schrijven :).

• 01 Augustus 2006 - 09:29

Monique:

Gelezen, zal jullie nummers etc. overnemen! Goed om te horen dat jullie goed aangekomen zijn!

• 01 Augustus 2006 - 09:42

Eva:

hihi jullie verwachten wel veel cadeautjes zo te lezen... als jullie noodrantsoen op is stuur ik jullie stroopwafels :D

het is hier nu trouwens extreem rotweer: regen, wind, koud etc... wees dus maar EXTRA blij dat jullie daar zitten!!

met jullie werk komt het wel goed, desnoods tomaten / fruit plukken?

veel succes en plezier!

XXX

• 01 Augustus 2006 - 09:43

Lucille & Mark:

Hallo!

Had nog een sms gestuurd naar wendy, maar die is waarschijnlijk nog niet of niet goed aangekomen... Gelukkig hebben jullie australië bereikt! Heel veel plezier en jullie zullen vast snel een baantje vinden.

xxx Lucille en Mark

• 01 Augustus 2006 - 11:22

Eline:

Hmmmm... stroopwafels, drop, kerstkaarten. Ik krijg het nog druk de komende jaren met jullie verwennen ;-)

Wat dachten jullie anders van een six-packje Hertog Jan?

Dikke kus

• 01 Augustus 2006 - 11:35

Anja:

Nog andere wensen? Een quiche, marshmellows, raketjes? :P

Super dat jullie aangekomen zijn! Dat baantje komt idd wel joh. Maar hoe zit het dan met wen's 'maybe' afwasbaantje?

• 01 Augustus 2006 - 12:03

Mam En Gerrit:

Veel suc6 met het zoeken van een baantje.Het zal zeker wel lukken kijk goed rond en informeer.Jullie gegevens hebben we nu en we sturen zeer zeker een keertje iets naar jullie op.Dikke kus en we houden van je.XXXXXXXXXXXX mam en gerrit.

• 01 Augustus 2006 - 13:56

Frans:

Hey wez..

als je nog begin september in sydney bent kunnen we daar misschien wat afspreken..;) ik ga de 5de.. zal je nummer ergens opschrijven als ik weg ga..

Frans

• 01 Augustus 2006 - 14:00

Beste Wez En Wendy:

leuk dat we jullie zo kunnen volgen veel suc 6 met het zoeken van een baantje
    groetjes de lagrouwtjes

• 01 Augustus 2006 - 16:08

Valery:

kzal nog wel n pret/snoeppakket opsturen ;)

xxxx (schoon)zusje

• 02 Augustus 2006 - 11:00

Niels:

heyhey hey die die wes kei leuk dat je dar nou zit en geniet er van ik spreek je later

• 02 Augustus 2006 - 13:48

Roosje:

van alle kanten weer bereikbaar dus!! altijd handig!!
    xxx

• 02 Augustus 2006 - 15:09

Marc:

Mochten jullie nu al heimwee hebben dan is er in het winkelcentrum in Darling Harbour een hollandse snackbar met echte hollandse kroketten frikandellen en ballen gehakt.

• 02 Augustus 2006 - 20:14

Tjeerd En Rianne:

Hoi lieve Wen en Wes,hier dikke kussen vanuit Frankrijk waar tjeerd en ik het heel fijn hebben samen, ondanks het niet zo'n lekkere weer! Gek idee dat jullie nu echt weg zijn.. We laten snel wat horen en niet vergeten te genieten he! Dat werk komt wel! Kus Tjeerd en Rianne